Kuvia

Tällä sivulla olevat kuvat toimivat linkkinä sivulle, jossa on lisää aiheeseen liittyviä kuvia. Kuvaa klikkaamalla saat kuvat katseltaviksi!

Joulukuun kuukausikokouksessa 13.12.2023 klubiin saatiin kaksi uutta jäsentä Soili ja Urho Honkuri. Klikkaa kuvaa, saat lisää kuvia katsottavaksi!
Tammikuun kuukausikokous pidettiin Aavasaksalla 11.1.2023 ja tutustuttiin Aava Sky Villageen. Klikkaa kuvaa, saat lisää kuvia katsottavaksi!
Kauden päätös oli 13.5.2023 Ruotsin Kukkolankoskella. Klikkaa kuvaa, saat lisää kuvia katsottavaksi!
Jouluruokaa nautittiin 14.12.2022 Kievarissa. Klikkaa kuvaa, saat lisää kuvia katsottavaksi!
Lisää ruokailijoita
Kevätkauden päätös pidettiin Ruotsin Luppiolla uuden mökkikylän ravintolassa. Klikkaa kuvaa, saat lisää kuvia katsottavaksi!